Wednesday 2 October 2013

“Saya bukan proksi KJ” – Irwan Ambak

(Berita ini dipetik dari sumber.)

...

“Sebenarnya, saya telah pun memberitahu Khairy Jamaluddin seawal Julai yang saya ingin bertanding pada pemilihan kali ini kerana saya menghormati dia sebagai Ketua Pemuda yang sedia ada. Pada masa itu, dia berkata terima kasih dan harapkan satu pertandingan yang sihat. Lantas, saya keluarkan satu ‘public statement’ di blog sebelum mana-mana calon lain tampil ke hadapan seperti Akhramsyah, Syed Rosli dan Abd Karim.

“Jadi, saya tidak tahu mereka akan bertanding. Kerana apa saya ingin bertanding? Kerana saya ingin menawarkan perjuangan yang saya rasa tidak ada pemimpin lain yang bawa,” katanya pada sesi wawancara eksklusif bersama wartawan ABN News.

...


ULASAN SAYA:

Rasanya sudah banyak berita 'muqadimmah' yang berkaitan isu "proksi KJ" ini. Insha Allah fokus akan diberikan kepada perjuangan sebenar saya dalam tempoh terdekat. :)

No comments:

Post a Comment